20. mar. 2014

Hæklet ballerina sutsko til den lille prinsesse


Så blev jeg også færdig med et par super søde sutsko til en lille prinsesse. Denne gang, min egen prinsesse på 6 måneder. 
Måtte lave én af dem om, da den ene blev større end den anden - og det dutter jo ikke ;) 

Opskriften kan findes, og købes på etsy.com - bare søg under "crochet baby shoes pattern" . Det kræver som regel en paypal-konto at købe opskrifterne derinde, og mange af dem er som pdf-download når betalingen er gået igennem. Der skal stå "Instant download" på billedet. 
Hvis ikke det står på billedet, så sender sælger opskriften til din mail indenfor 48 timer. 

Og hvis ikke du selv har mod på at lave dem, så kan de bestilles hos mig. Smid en mail til trinek88@gmail.com hvis man ønsker at købe dem af mig. 

Go fornøjelse ;) 





3 kommentarer:

  1. Hej Trine
    Afprøver lige i forbindelse med diy spørgsmål inde på min blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Sofie. :)
      Kan sagtens se denne kommentar - er den skrevet fra din mobil??

      Slet
  2. Har du måske en opskrift på de hæklede ballerina sko ? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...